top of page

Business Management & meer.

Business management is behoorlijk breed begrip. En mijn aanbod eigenlijk ook. Van organiseren tot coördineren van werkzaamheden en projecten tot het uitvoeren en optimaliseren van sales tot administratieve werkzaamheden.

​

Zeg maar allerhande werkzaamheden die dagelijks op je ondernemers pad komen, en waar je eigenlijk niet genoeg tijd voor hebt om ze goed uit te voeren of waar je net niemand voor in dienst hebt of in dienst kan nemen.

 

Ik pak dit voor je op!

Je helpende hand.

Ik ondersteun je in de bedrijfsvoering door werkzaamheden uit handen te nemen of te optimaliseren.

Bepaalde werkzaamheden neem ik van je over en ik ondersteun je met de organisatie en coördinatie van projecten of ideeën.

​

Zie mij als je organiserende, coördinerende, faciliterende en ondersteunende helpende hand!​

Image by Nikita Vantorin

Hiernaast een greep uit de WERKZAAMHEDEN

die ik graag voor je oppak.

 

Zijn er andere werkzaamheden waar je hulp bij nodig hebt?

Neem dan contact met me op om te bespreken wat ik voor je kan betekenen.

01.

SALES SUPPORT

  • klantenservice 

  • maken van sales afspraken

  • opvolging van sales afspraken

  • contact met prospects

  • pre sales gesprekken voeren

  • salesgesprekken voeren

  • offertes opstellen en versturen

  • klantcontactsysteem bijhouden (of opzetten)

  • sales strategie mee uitdenken

03.

OPTIMALISEREN VAN PROCESSEN
& TAKEN

  • het herorganiseren, structureren en optimaliseren van e-mail inboxen 

  • documenten, programma’s en taken 

  • dagelijkse werkzaamheden procesmatig in kaart brengen, uitwerken tot een handleiding of workflow en automatiseren waar mogelijk 

  • online tools uitzoeken en opzetten om handmatig werk te versimpelen of compleet over te nemen

  • het opzetten van een kant-en-klare inwerkprocedure voor nieuwe werknemers

05.

ORGANISATIE & COORDINATIE 

  • organiseren en coördineren van: 

  • evenementen

  • reizen

  • zakelijke bijeenkomsten

  • online conferenties en meetings

02.

KLANTEN SUPPORT

  • relatie beheer

  • onderzoek klanttevredenheid

  • opzetten en bijhouden CRM system (Content Relation Management) zoals Teamleader, Perfectview en Insightly

  • het registreren en afhandelen van klachtenmeldingen

  • vragen beantwoorden, (technische) hulp verlenen en proactief klanten benaderen 

04.

BUSINESS &
PROJECT MANAGEMENT

  • alles regelen rondom de dienstverlening van de klant

  • contact met leveranciers en relaties

  • planningen maken en bewaken

  • project- en teammanagement

  • managen algemene zaken

  • opzetten en bijhouden van projectmanagementtools

06.

ANDERE WERKZAAMHEDEN

  • organiseren en coördineren van: 

  • evenementen

  • reizen

  • zakelijke bijeenkomsten

  • online conferenties en meetings

bottom of page